czwartek, 7 stycznia 2016

Wyprzedaże

Witam was już w Nowym Roku i przychodzę do was z postem dotyczącym wyprzedaży. Jak już chyba każdy wie, w naszych galeriach handlowych rozpoczęły się wyprzedaże. Mnóstwo promocji. No i super, czekaliśmy na to sporo czasu. Wreszcie, możmy kupić nasza wymarzoną sukienkę, na którą wcześniej nie było nas stać. Ale! Parę dni temu, siedząc w domu oglądałam vlogmasa Olciiak, która opowiadała co dzieje się,w sklepach w okresie wyprzedaży. Następnego dnia planowałam zakupy, ale po obejrzeniu tego filmiku,znacznie mi się odechciało jechać do jakiejkolwiek galerii. Ubrania porozrzucane po podłodze, tłum ludzi, pomijając kolejki ciągnące się przez cały sklep. Taką scenerię we swoim vlogmasie opisała Olciiak. Postanowiłam, ze poczytam o tym na forach takich portalów jak np. Vinted. Przeczytałam dokładnie to samo. Wiele osób radziło aby przerzucić się na sklepy online. To dobry pomysł, ponieważ nie stracimy naszych nerwów, a co najważniejsze zaoszczędzimy czas.Niestety zaskoczyły mnie ceny. Nie wszystkie, ale sporo rzuciło mi się takich w oczy. Torebka, którą wcześniej sobie upatrzyłam, przeceniona ze 119zł na 99zł. Really? Wielkie wyprzedaże, -50%, -70%, tak o tym głośno. A tutaj co? No niestety troszkę się zawiodłam. Jak już wspominałam dzieję się to w niektórych przypadkach. Do takich sklepów zaliczam Zare oraz Oysho. 
 Niektóre ubrania czy dodatki aż rażą swoją ceną, pod względem przeceny. Takie rzeczy również rzuciły mi się w oczy, szczególnie jesienny płaszczyk ze Stradivariusa przeceniony z 249zł na 109zł.To jest promocja! Ale o tym za tydzień w kolejnym poście dotyczącym wyprzedażowych hitów.
 Na dole zostawię wam linki do przykładowych,,nieudanych promocji''. Jutro, mimo negatywnych opinni o tym co dzieje się w galeriach, wybiorę się, w poszukiwaniu łupów. Jeżeli coś upoluję, oczywiście moim kolejnym postem będzie zakupowy haul, pierwszy na tym blogu :) 

http://www.zara.com/pl/pl/wyprzeda%C5%BC/kobieta/torebki/zobacz-wi%C4%99cej/torba-typu-shopper-z-g%C5%82adkiego-materia%C5%82u-c734160p2830542.html

http://www.zara.com/pl/pl/wyprzeda%C5%BC/kobieta/bluzy/bluza-oversize-c634553p3142005.html

http://www.oysho.com/pl/ubrania/szlafroki/sleepwear/mi%C4%99kka-podomka-z-wachlarzem-c1010052307p6097259.html

http://www.oysho.com/pl/ubrania/najcz%C4%99%C5%9Bciej-szukane/kapcie-z-kr%C3%B3liczkami-c1010052318p6335008.html

http://www.oysho.com/pl/akcesoria/skarpetki/komplet-3-par-czarnych-skarpetek-w-paski-c1010053061p6097615.html









A wy? Byłyście na wyprzedażach i wróciłyście z pełnymi torbami do domu? Pochwalcie się czy udało się wam coś upolować, a może wręcz przeciwnie? ;)

63 komentarze:

  1. Kapciuszki najlepsze ! :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie coraz częściej zapominają jak się zachowywać w sklepach. Nie raz widziałam jak ludzie dosłownie wyrywali sobie rzeczy z rąk.. To jest jeden z powodów dlaczego nie lubię zakupów :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry post. Zdecydowanie się zgadzam, to co dzieje się teraz w sklepach jest po prostu straszne...
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słooodkie skarpetki, właśnie takich szukałam <3
    ps. jeżeli chodzi o tą obserwację to ja już;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten post nie dotyczy tego. Jak masz tak komentowac to dziekuje ;)

      Usuń
  6. Świetny post masz bardzo fajnego bloga i piszesz bardzo ciekawie oby tak dalej ! :)
    obserwuje i licze na to samo :) !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA GIVEAWAY -> dblazkowska.blogspot.com.ZAPRASZAUM GIVEAWAY U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś! Mnie czasami zaskakuje to, jak ludzie potrafią być tak zachłanni, tylko po to by kupić bluzkę o 10 zł tańszą ;)
    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post. :)
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zakupy dopiero się szykują ;) Pytałaś o wspólną obserwację. Oczywiście ja już, i liczę na uczciwy rewanżyk. Pozdrawiam
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero się wybieram, mam nadzieję, że cos upoluje! :D Zapraszam do mnie http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety wiem coś o tym,ponieważ pracuję w sieciówce i to co ludzie wyprawiają jak jest wyprzedaż to się w głowie nie mieści ://
    Fajny i ciekawy post :))
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja już byłam na wyprzedażach i jakoś bardzo wielkich kolejek nie było, ale przecen też nie za bardzo, niestety! :/ Niby jakieś były, ale tak jak w Twoim przypadku, nie takie, jakich oczekiwałam. Chociaż z pustymi rękoma też nie wróciłam! :D
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wyprzedaże! Zaweze można trafić na coś fajnego :)
    Rownież obserwuję :*
    http:// the-haappy-one.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety u mnie nici z wyprzedaży, po prostu brak funduszy ;) może za miesiąc
    Zapraszam ;)
    http://kobietaijejswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z mamą byłam na małych zakupach i kupiłam sobie kilka bluzek z croppa haha :)

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym roku akurat na wyprzedażach nie byłam, przerażają mnie te tłumy ludzi w galeriach ;)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne kapcie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. słodziutkie kapcie
    pytałaś o wspólna obserwacje pewnie ja już to zrobiłam ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny wpis . ;)
    Zapraszam do mnie , może wspólne obserwowanie ? Ja już Twój obserwuje . ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam na wyprzedażach w mojej galerii, na szczęście nie było tak dużo ludzi, ale rzeczy również były porozwalane. Bardzo podoba mi się ta torebka, cudny ma kolorek *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację? http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten sweterek jest świetny :* Jeszcze czegoś takiego nie widziałam :D
    Mój Blog :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, wyprzedaży teraz pełno <3

    Dziękuje za komentarz u mnie.:)
    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O jakie przesłodkie te kapcioszki *.* Ja byłam w outlecie i tam kupiłam sobie sporo rzeczy ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne kapcie <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Moje serce podbiły kapcie, są na prawdę cudowne ♥
    Kochana, zaproponowałaś wspólną obserwację. Ja już obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne kapcie, ja muszę przyznać że nie ulegam wyprzedażom, staram się konsekwentnie realizować mój minimalizm w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeżeli chodzi o stradivarius jest to jeden z moich ulubionych sklepów :) . Również oglądałam filmik Olciiak i muszę się z nią zgodzić , u mnie w mieście też były wyprzedaże i praktycznie w niektórych sklepach rzeczy leżały porozrzucane .

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo lubię wyprzedaże, można upolować wiele fajnych rzeczy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem najgorszymi wyprzedazami sa te przed swietami, wtedy faktycznie jest okropnie. Ale tak to moim zdaniem da się przeżyć :D
    A propo jeszcze tych wyprzedazy to slyszalam tez ze niektóre sklepy przyklejają ubraniom cenę "przecenioną" a tak naprawdę jest to taka sama cena jak przed wyprzedazą, to dopiero jest porazka/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie, teraz wszędzie w sklepach można spotkać wyprzedaże :) Chociaż ja osobiście nigdy nie potrafię na nich nic znaleźć :')
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze, jak poszłam kupić buty to się okazało ze prawie wgl nie było rozmiarów 38 a co do ubrań wszystko tak przebrane, że niestety nie znalazłam nic. Ale spróbuję jeszcze raz, może coś znajdę (:
    Miłej niedzieli (:

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG I am in love with your choices! thanks for sharing. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Więc czekam na możliwy haul ;)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. W tym roku udało mi się powstrzymać przed wyprzedażami ;) Za to chodząc po sklepach zdarzyło mi się zobaczyć coś typu: poprzednia cena 59.99, a po przecenie 58,99 :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie na szczęście nie było takich akcji, ale w sklepach ubrania były `porozrzucane` po całym sklepie i ciężko było znaleźć konkretny rozmiar, także prawie nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Kapcie i torebka są przecudowne! :D Obserwuję i jeśli tylko masz ochotę zapraszam na mój urodowy blog ;)
    http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie byłam na żadnych wyprzedażach i widzę, że nie mam czego żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ja niestety nie byłam na wyprzedażach :D fajna torebka :D
    co powiesz na wspólną obserwację?
    ja obserwuję. prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super!!! świetny post!!! rzeczy ++++!!!
    pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystkie rzeczy swietne !

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? będę bardzoo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała post i napisała szczery komentarz to pewnie, ale niestety nawet nie czym on jest, więc na pewno nie pomoge ;)

      Usuń
  42. Dokladnie ludzie szaleja na punkcie takich przecen i czesto nawet zapominają o kulturze :/
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obs licze na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny pomysł na posta:D OBSERWUJĘ
    Ładny wygląd bloga :)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ja na szczęście wgl nie lubię zakupów więc wyprzedaże mnie nie przyciągają, bo kupuję wtedy kiedy muszę :)podziwiam ludzi, którzy przez kilka godzin chodzą po galerii i szukają i szukają :D
    ale ciapetki śliczne są <3
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne nabytki. Bardzo lubię chodzić na wyprzedaże. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabytki? Dziewczyno nie osmieszaj sie i zamiast komentowac przeczytaj.

      Usuń
  47. Ja ostatnimi czasy wręcz znienawidziłam robić zakupów w centrach handlowych. Za dużo nerwów. Zdecydowanie polecam małe butiki, lub osobne sklepy niż jeden wielki chaos.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. słodkie kapciuszki <3

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Nakupowałam dużo przecenionych rzeczy! :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. nakupiłam bardzo dużo rzeczy właśnie na wyprzedażach! :)
    zapraszam do obserwacji! locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń