poniedziałek, 1 lutego 2016

10 zakupowych trików

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył zakupowych trików (jak sam tytuł wskazuje), dzięki którym zakupy będą kojarzyć się z przyjemnością a nie staniem w kolejkach czy tłumem ludzi. Tak więc zapraszam do czytania ;)

1.Na zakupy wybieraj się zawsze w rannych godzinach, tych od 8:00-12:00. Nigdy w godzinach szczytu lub tych popołudniowych bo niestety natrafisz na tłum.

2.Chyba każda z nas miała sytuację, gdzie w przymierzalni sukienka czy koszulka leżała na nas idealnie, a gdy przymierzyłyśmy ją w domu okazała się totalną klapą. Bez obaw! Większość sklepów oferuje zwroty, także zostawiamy paragon, nie odrywamy metek i ruszamy do sklepu.

3. Na wyprzedaże wybieraj się trochę później niż w pierwszym tygodniu. Zazwyczaj te wczesne promocje to zaledwie -20%. Poczekaj chwilę i wybierz się za 3 tygodnie-miesiąc a na pewno kupisz coś o wiele taniej,ponieważ ruszają tak zwane ''drugie tury''.

4. Masz dylemat czy kupić daną rzecz? Najlepiej dać sobie na to trochę czasu i przemyśleć czy jej potrzebujemy, bo od czego mamy miłe panie za kasą, które mogą odłożyć nam rzecz nawet na jeden dzień (np. h&m). Wystarczy grzecznie poprosić.

5.Najlepsze ubrania to te klasyczne, które możemy założyć do wszystkiego. Tak więc nie nastawiaj się na zakup neonowych szpilek z ćwiekami, które założysz jeden raz a potem rzucisz w kąt tylko kupuj rzeczy klasyczne, podstawowe które zawsze ci się przydadzą np. czarne rurki czy biała koszulka.

6.Na zakupy zakładaj zawsze wygodne buty, stopy nie będą obolałe przez co poszalejesz dłużej.

7.Zawsze zabieraj ze sobą kompana. Samej często trudno jest zdecydować na zakup danej rzeczy. Warto zwrócić uwagę aby była to osoba zaufana, która szczerze powie ci jak wyglądasz.

8.Masz chrapkę na kupienie sukienki z nowiutkiej kolekcji. Poczekaj! Niedługo w gazetach pojawią się kupony rabatowe, nawet 15% czy 20%- lepszy rydz niż nic ;)

9.Chcesz kupić drogi krem czy podkład ale nie wiesz, czy się sprawdzi. Poproś o próbki danych rzeczy i na spokojnie w domu je przetestuj, wtedy będziesz miała pewność czy dany krem np. cię nie uczula i czy dobrałaś odpowiedni kolor podkładu dla twojej cery.

10.W sklepie online spodobały ci się buty. Zanim je zamówisz sprawdź inne strony internetowe, które oferują ten model nawet o 30% taniej. Jeżeli masz blisko do sklepu, kliknij odbiór w sklepie- w ten sposób zaoszczędzisz na wysyłce.

                                                          A wy jakie macie sposoby na udane zakupy? :)

82 komentarze:

  1. super post!! sama tak właśnie robię
    pozdrawiam :)
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Ja nie mam sposobów na udane zakupy ponieważ rzadko na nie chodzę (nie lubię) :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje każde zakupy odbywają się przez internet :/ mam mało czasu na chodzenie po sklepach. Post świetny!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, czytając Twój post, patrzę neonowe szpile... Miałam jakiegoś świra na punkcie tych kolorów i kupiłam sobie neonowy, różowy sweter. Mama mi go odradzała "odłożysz i nie będziesz nosić" , ale co tam postawiłam na swoim... I TERAZ LEŻY, GDZIEŚ DAAAAALEKO W SZAFIE, haha:) Mam nowy post, ze stylizacją w stonowanych kolorkach, jakby co to zapraaszam!:)
    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post, ja często tak mam, że w sklepie coś mega mi się podoba a w domu to jakby kompletnie inna rzecz ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciel i wygodne buty najważniejsze ;)
    Ja robię listę kategorii rzeczy z których mogę coś kupić bo inaczej wpadam w zakupowy szał ;p
    I żeby się nie pogubić to jak tylko coś mi się spodoba to robię zdj i zdj metki,żeby później o niczym nie zapomnieć ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zakupy zawsze idę z przyjaciółkami :D
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sama zawsze korzystam z tych rad:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że przy tworzeniu posta inspirowałaś się gazetą JOY.
    Mam rację? ;)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie zupełnie. Wybrałam tylko kilka tych nieoczywistych, reszta z życia codziennego ;)

      Usuń
  10. Ciekawe rady, z niektórych korzystałam, ale inne są dla mnie zupełnie nowe. ;)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przydatne rady, dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rady ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładnie :d gdy jestem sama na zakupach nigdy nie moge sie na nic zdecydowac :D
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjęcia :)
    Obserwuję,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale u mnie znajdziesz wszystko, co my kobietki kochamy ;)
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Napewno skorzystam z tych trików! Jedynie nad czym ubolewam to fakt, że często produkt który chce kupić, np. podkład nie ma próbki w tedy nie pozostaje mi nic innego jak po prostu kupić i sprawdzić:(
    + Obserwuję!

    nowy post: szkolne porady

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i przydatny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał wspaniałe rady dla kobiety która uwielbia zakupy :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na post i ciekawe porady :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, że klasyczne buty i ubrania są najlepsze :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  20. przydatne rady :)
    Zapraszam do mnie blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i każda rada od doświadczonej blogerki się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rady! ;)
    Obserwuję;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy się nie spotkałam z zakupowymi trikami. Świetny post! :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie zakupy zawsze sa przyjemnoscia, nawet gdy w sklepach tłumy :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam zakupy , więc tłumy mi niestraszne :D
    obserwuje ! :*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim udanym sposobem na zakupy jest wyspanie się. Lepiej spaceruje mi się po sklepach z energią, niż ziewając co chwile. Bardzo przydatny post.
    Zapraszam Cię do mnie: smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja czekam zawsze na promocję ;)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja czekam na promocje, ale później "modlę się", żeby upolować swój rozmiar :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rady na oszczędzanie. Ja zawsze długo rozważam nad zakupem :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. O, przydatne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze trzymam się punktu 4, 6, 8 i 10 :D. Dla mnie są dwie formy zakupów: z koleżanką i takie na poważnie. Z koleżanką prędzej czy później wyląduje w kinie, kawiarni albo w jakimś fast foodzie. Dlatego gdy idę do galerii z myślą kupienia czegoś, to wolę iść sama :D
    Pozdrawiam ;)

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. FAJNE TRIKI!
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja praktycznie zawsze wyrzucam metki zaraz po przyjściu do domu i jeszcze przed przymierzeniem, zły nawyk, musze się jakoś z tego oduczyć

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O trzymam się prawie wszystkich punktów :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne triki! Przede wszystkim zgadzam się z tym, że klasyczne ubrania są najlepszym rozwiązaniem :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne triki, trzymam się ponad połowy podpunktów.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne triki, muszę coś kupić w sklepie internetowym!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo pomocne rady;) Szczególnie 1 rada dla ludzi takich jak ja.
    ZAPRASZAM
    http://zorganizacjacidotwarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przydatne porady. :) Ja nie lubię chodzić sama na zakupy właśnie z tego względu, że nie mogę się zdecydować. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Przydatne :)
    Na pewno będę korzystać ;)
    Obserwuje :D
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę przyznać, że wszystko bardzo przydatne :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega przydatne rady! Wiele stosuje na co dzień. Jeszcze stosuję się do doświadczonego twierdzenia, że przecenione są niestety zazwyczaj te 'najgorsze rzeczy'. Co prawda nie zawsze, bo czasami można trafić na super przeceny, ale niegdyś się zdarza że ostatki.

    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam dokładnie te same rady sprawdzone :)
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. ja szukam kuponów rabatowych na różnych stronach :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rady, zwłaszcza dla mnie - osoby, która kocha robić zakupy haha :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super rady! Na pewno skorzystam <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne triki. Uwielbiam robić zakupy, więc na pewno którąś poradę zastosuje :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Warto zapamiętać :D Zakupy niby taka prosta rzecz, a jednak nie do końca ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne rady !
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe triki :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Z tymi wygodnymi butami to prawda - "a miało się skończyć na jednym sklepie! " :D
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc:)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Super porady :)) Co do próbek kosmetyków, to chyba normalne, że dostajemy próbki bądź odlewki testerów w mały pojemniczek do przetestowania w domu :D oczywiście NIE w moich kochanych Kielcach, gdzie panie w sklepach o czymś takim nie słyszały... tak sobie można coś wypróbować.
    Wspólna obserwacja?? ja jestem na tak :)) Daj znać.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne rady :) Niestety w tym roku trochę za długo czekałam na 'zwiększenie procentów' na wyprzedażach i na końcu nie zdążyłam nic kupić:)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. lubię zakupy, ale najgorsze jest dla mnie przymierzanie!
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam zacząć obserwować ;) Obserwuje i zapraszam do mnie na rewanż.
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ciekawy pomysł! :) A rady świetne ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny post , bardzo przydatny !;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mój najlepszy sposób na wyprzedaże, to iść z zamiarem nie kupowania niczego :) A jak już chce się coś kupić, wyjść ze sklepu na 15 minut, wejść do innego - jeśli pokusa kupienia pozostaje, można wrócić - jeśli nie, to znaczy że to był chwilowy impuls.
    Zresztą kiedyś już pisałam o tym na blogu - jako suplement do materiału Ali podaje -> tutaj >>

    Pozdrawiam i zapraszam
    blog minimalissmo
    OBS

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne sposoby :) Myślę, że kilka Twoich sposobów też wykorzystuję na zakupach. Sposób nr. 6 to wielka prawda. Ja już nie raz przyłapałam się na tym, że założyłam na zakupy niewygodne buty. Masz super bloga, bardzo mi się spodobał :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?? Ja już zaczęłam ;)

    zapraszam
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ciekawe porady, na pewno skorzystam, gdy wybiorę się następnym razem na zakupy :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale mi się spodobał ten post, wszystko co najważniejsze udało Ci sie tu zgromadzić. Oby tak dalej! :)
    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie zgadzam się z piątką...klasyczne nie znaczy super. Fajnie mieć jakieś klasyki w swojej szafie, ale bez przesady, później zaczyna to się robić nudne. Według mnie warto stawiać na rzeczy zgodne z naszym stylem i kiedy czuje się ktoś dobrze w neonowych szpilkach z ćwiekami, to dlaczego nie?
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  63. przydatne rady ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Przydatne rady:) Na pewno z niektórych skorzystam!:)

    Odpowiadam na każdą obserwację :)
    Może wspólna obserwacja?
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny pomysł na post, chyba się jeszcze z takim nie spotkałam.
    Z jednymi poradami zgadzam się bardziej, z innymi mniej.
    Ale czemu by nie kupić "neonowych szpilek z ćwiekami"? Czasem trzeba ZASZALEĆ c:
    Wracaj do pisania!!!
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. super rady! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. These are excellent shopping tricks! Being a bit of a night person I would not have thought to shop in the morning. Waiting on the sales , wearing comfortable shoes, shopping with a friend, all sound good. Thanks for all the good shopping advice!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne rady ;) Nie raz już zwróciłam ciuszki gdyż okazało się w domku że okropnie leżą ;)
    Zapraszam do mnie , obserwuje Cię ! ;)
    https://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. świetne porady :)

    http://endzelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń